23 август 2023
Електрохолд предлага нови услуги за домакинствата и бизнеса
Господин Терзиев, неотдавна Електрохолд започна да предлага на своите клиенти изграждане до ключ на фотоволтаична инсталация за собствено потребление. Има ли вече интерес към този продукт?
След старта на предлагането на новия продукт вече има заявен интерес от над 200 потребители. Убедени сме, че интересът към такива продукти в близко бъдеще ще нараства предвид промените и ангажираността към енергийния преход.
Решението да разработим този продукт е в резултат на опита, който имаме в управлението на енергийните проекти, познаването на потребностите на нашите клиенти и желанието ни да бъдем полезни за тях, постигайки максимална клиентска удовлетвореност от предлаганото обслужване.
Самата услуга е уникална с това, че включва всичко „до ключ“, в това число проектиране, изграждане, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване от страна на Електрохолд. Комуникацията с всички институции се осъществява от нашите специалисти, което спестява време и пари на клиента, както и необходимостта от познаването на редица законови и нормативни уредби.
Тя е подходяща за малки фирми и битови клиенти, които разполагат със собствен покрив, на който подобна система може да бъде изградена. Това ще става по индивидуален проект след извършване на професионален оглед и оценка от експерти на компанията. Проектите са в три варианта – с 5 kW, 10 kW и 15 kW инсталирана мощност, а цените започват от 14 990 лева.
Самите проекти се изпълняват с минимален ангажимент от страна на клиентите, като Електрохолд обработва всички документи и изпълнява административните дейности. Инсталациите имат пълно гаранционно обслужване, изградени са с качествени панели и инвертори на утвърдени производители и намаляват разходите за електроенергия. Няма скрити такси за клиента, всичко е включено в цената за съответния типов проект. Финансирането може да се осъществи със собствени средства или с кредит, за което нашите специалисти ще съдействат на клиента. Собственикът на инсталацията може да кандидатства за финансиране и по Плана за възстановяване и устойчивост на Европейския съюз.
Кое прави Електрохолд предпочитан доставчик на електроенергия за бизнеса?
На първо място предлагаме високо качество на обслужване и сигурност на доставките на електрическа енергия. Предлагаме дългосрочни договори, които гарантират стабилност и предвидимост. Клиентите ни плащат само онова, което реално консумират. Цените са прозрачни, без скрити тарифи и проценти, а фактурата е детайлна и при това комбинирана – тоест, включва в един документ цената за доставена енергия, както и дължимите такси за мрежови услуги.
Предлагаме удобни начини за плащане и най-важното - комплексно обслужване във физически търговски центрове, които клиентите могат да посетят и в тях да получат пълно съдействие. Допълнително имаме и контактен център, чрез който клиентите могат да се свързват с нас денонощно. Развитието на подобна инфраструктура за обслужване изисква сериозни ресурси и опит. Имаме високо квалифициран екип, като за 18 години на пазара сме придобили богат опит за работа с голям брой потребители и на свободен, и на регулиран пазар. Клиентите ценят най-вече стабилността, коректността и комплексното обслужване и ние полагаме сериозни грижи за тяхното поддържане и развитие.
Повече от година Електрохолд е част от един от най-големите финансови холдинги в страната - Еврохолд, което ни осигури финансова стабилност в условията на несигурен пазар и ни позволи да разширим бизнеса и да предложим нови продукти и решения, които са съобразени с потребностите на клиентите.
Какви са плановете ви за развитие на бизнеса?
Един от приоритетите ни в момента е разрастването на търговската ни мрежа, за да бъдем още по-близо до клиентите не само в Западна България, но и в останалата част от страната. През октомври миналата година открихме офис в Сливен. В следващите месеци планираме откриване на модерни офиси в София, Варна и Пловдив.
Досега говорих за предимствата на търговската ни мрежа, но в Електрохолд активно разработваме и електронните услуги. Целта ни е 100% от обслужването да може да се извършва и в дигитална среда – от получаване на фактура до пререгистрация и плащане. Както става при смяната на търговец на електроенергия - достатъчно е клиентът да ни се обади и да заяви желание за смяна на доставчика си на електроенергия и ние извършваме цялата процедура.
Когато хората си купят имот или наследят имот, пропускат да се пререгистрират като нови потребители (респ. да станат титуляри) и когато им се наложи да ползват услуга на Електрохолд, се оказва, че не могат. Сега смяната на титуляря или регистрацията вече може да се случи буквално с няколко клика.
Работим усилено, за да разширяваме продуктовия асортимент. От август стартирахме нов продукт „План 9.90“, с който гарантираме сигурна доставка на електрическа енергия на конкурентни цени, адаптирани към предпочитанията и бюджета на всеки. Продуктът е подходящ за бизнес клиенти, които искат да сключат нов договор или да подновят изтичащ или изтекъл договор.
Съвсем скоро ще предложим и виртуален POS терминал на нашия сайт, така че клиентите да могат да плащат сметки и услуги директно там.
От септември предстои Електрохолд Продажби да издава и доставя фактурите за ток само електронно. Вие сте най-големият доставчик на електроенергия за крайни клиенти, какви са предизвикателствата в този процес?
През април регулаторът КЕВР одобри новите ни Общи условия, които отразяват промените в регулаторната среда и сектора и това ни даде възможност да планираме преминаването към електронни фактури. Проведохме мащабна информационна кампания. Дадохме многобройни възможности на клиентите да заявят получаването на електронни фактури. Проведохме срещи с местни власти. Мога да споделя, че намираме широка подкрепа.
Електронната фактура е много по-удобна, по-надеждна и по-сигурна от хартиения вариант. Тя е напълно безплатна. Пази по-добре личните ни данни и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите.
Електронната фактура има и огромни екологични ползи, които не са за пренебрегване. Според експертни изчисления, ако всички клиенти на Електрохолд преминат на електронни фактури годишно ще бъдат спасени 9000 дървета. Те осигуряват кислорода, необходим на 4500 четиричленни семейства за една цяла година.
А който не ползва интернет?
Наясно сме, че има и такива клиенти. За тях също сме предвидили различни опции, чрез които да се информират за задълженията си. Те ще могат да проверяват месечната си сметката на информационната линия на Електрохолд 0700 10 010, а също и при плащане на задълженията си на касите на Български пощи, EasyPay и FastPay. Информацията е налична и през услугата за плащане на битови сметки на EasyPay във Viber.
Ако някой иска да продължи да получава хартиена фактура, сме дали възможност това да бъде заявено в нашите търговски центрове или по пощата. В следващите седмици ще организираме и мобилни приемни в населени места, където няма такива центрове.
Целта ни е да бъдем гъвкави и да отговорим на потребностите на клиентите.
Прочетете интервюто тук.