30 Януари 2023
Логистика
Старши експерт управление на доставките - продажби и рекламации
София
Постоянна работа
Референтен номер: EIPSSEUDPR/Sf-245
Основни задължения:
- Проверява получените поръчки от заявители и съдейства за осигуряване доставката на материали;
- Обработва поръчки/заявки от заявители;
- Извършва проверка за наличието на материали в склада, наличие на договор за доставка, предлага взаимнозаменяеми материали в STO на заявители;
- Следи за състоянието на обработените поръчки/заявки;
- Обработва, управлява и контролира директните доставки до заявителите;
- Сътрудничи и при необходимост съдейства за решаване на рекламации;
- Обобщава информация за статуса на поръчките за доставка;
- Подпомага и организира цялостната работа по управление на доставките в региона;
- Подпомага и организира процесите по навременното получаване на материалите от заявителите;
- Контролира процеса относно актуалността на потвърдените срокове за доставка в поръчки/заявки;
- Съдейства относно създаване на нови наименования на материали в SAP или промяна на съществуващи съобразно договори за доставка;
- Изготвя доклади, справки, отчети и становища във връзка с извършване на основните дейности за длъжността;
- Изготвя и контролира изготвянето на договори за доставката на материали и/или извършването на строително-монтажни работи между дружествата в Групата;
- Подпомага и извършва процеса по актуализация на цените на материали, в съответствие с договорите между дружествата в Групата;
- Контролира и изготвя справки относно цени на материали в действащите договори между дружествата в Групата;
- Участва в процеса, свързан с управление на рекламации, изпълнява процеса относно предявени рекламации към доставчици;
- Контролира поддържането и изготвя регистри, относно предявените рекламации към доставчици;
- Контролира и изготвя практически ръководства (указания) за приемане на материали в склад;
- Контролира и изготвя уведомителни писма във връзка с повдигнати рекламации;
- Класира документи, придружаващи доставките на материали в складовете на хартиен носител;
- Оказва съдействие за навременното изготвяне на заявки с ориентировъчни количества, потребление на материалите за минал период и текущо потребление за стартиране на нови процедури за избор на доставчик;
- Класифицира информацията, свързана с изготвените заявки в определените за това регистри.
Изисквания:
- Висше техническо, икономическо или юридически образование;
- Опит - 3 г.
- Комуникативност и отговорност;
- Добри умения за работа в екип;
- Добра компютърна грамотност - MS Office (Excel, Power Point), SAP.
Място на работа: гр. София