27 Януари 2025
Административни и офис дейности
Ръководител отдел „Кабинет на Изпълнителен директор“
София
Постоянна работа
Референтен номер: ERMRKID/Sf-031
Основни отговорности:
- Ръководи дейността на отдела, вкл. осъществява контрол и преразпределение на задачите, касаещи административното обслужване и дейностите в звеното;
- Изготвя анализи, доклади и проекти на документи свързани с осъществяваната административна дейност в дружеството;
- Бюджетира и следи разходите за ръководената дейност;
- Отговаря за координация графици и организиране календарите на членовете на Управителен съвет( УС), свързани с редовни и извънредни заседания на УС;
- Води делова кореспонденция - вътрешна и външна, вкл. съгласуване на срещи с външни институции, клиенти и контрагенти;
- Управление на документооборота, вкл. контролира правилното архивиране и насочване в системата на получените документи;
- Организиране на срещи, пътувания и др. мероприятия;
- Подготвя материали за срещите, вкл. презентации и отчети, както и съдейства актуализация на вътрешно-фирмени документи;
- Администрира и поддържа документооборота, вкл. проследява правилното архивиране и насочване в системата на получените документи;
- Протоколира задачите поставени от Изпълнителния директор на мениджърския състав на Дружеството и следи сроковете по тяхното изпълнение.
Изисквания:
- Висше образование;
- Опит на подобна позиция – мин. 3 години;
- Владеене на английски език - ще се счита за предимство;
- Отлични писмени и устни комуникационни умения;
- Много добри компютърни умения – MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
- Лоялност и конфиденциалност;
- Добри организационни и мениджърски умения.
Място на работа:
- Гр. София