16 Януари 2023
Административни и офис дейности
Оператор Контактен център (по заместване)
Плевен
Постоянна работа
Референтен номер: EHBOKC/Pl-014
Основни задължения:
- Работи на смени с продължителност от 8 (осем) или 9 (девет) часа. Смените се редуват по предварително изготвени работни графици.
- Контактният център е денонощен в режим на работа 24 часа 7 дни в седмицата.
- Обслужване на всички постъпващи запитвания на клиенти през комуникационните канали – телефон, имейл и др.;
- Регистрира контакти с клиенти в информационните системи;
- Спазва утвърдени процедури, инструкции и методики за качеството на обслужване и подържа добрия имидж на компанията чрез ролята си на контактно лице;
- Отговаря за цялостното обслужване на клиенти и контактите с тях до крайното решение, както и в последствие за обратна връзка към клиента;
- Ежедневно работи с електронна поща и други информационни системи; осъществява писмена кореспонденция и прозвънява клиенти;
Изисквания:
- Средно образование;
- Отлични комуникативни умения и ясна дикция ;
- Умения за работа в екип;
- Умение за работа под стрес;
- Адаптивност;
- Много добри компютърни умения - MS Office.
Място на работа:
- гр. Плевен