12 Януари 2024
Административни и офис дейности
Оператор Контактен център (по заместване)
Плевен
Постоянна работа
Референтен номер: EHBOKC/Pl
Основни задължения:
- Осигурява качествено, своевременно и прецизно обслужване на всички постъпващи в центъра обаждания на клиенти през комуникационните канали (входящи и изходящи разговори);
- Регистрира контактите с клиентите в информационните системи;
- Спазва утвърдените процедури и методики за качеството на обслужване и поддържа добрия имидж на компанията чрез ролята си на контактно лице;
- Отговаря за цялостното обслужване на клиенти и контактите с тях до крайното решение, както и впоследствие за обратната връзка към клиента;
- Ежедневно работи с електронна поща;
- Осъществява писмена кореспонденция и прозвънява клиенти;
- Работи на смени по графици, осигуряващи 24 часово покритие седем дни в седмицата.
Изисквания:
- Средно образование;
- Отлични комуникативни умения и ясна дикция ;
- Умения за работа в екип;
- Умение за работа под стрес;
- Адаптивност;
- Много добри компютърни умения - MS Office.
Място на работа:
- гр. Плевен