16 Януари 2023
Административни и офис дейности
Експерт клиентска удовлетвореност и кореспонденция
Постоянна работа
Референтен номер: EHBEKU/Sf-013
Основни задължения:
- Регистрира, обработва и архивира получените писмени възражения, рекламации и сигнали с характер на жалби, както и друга писмена кореспонденция от клиенти за извършване на услуги на компанията;
- Изисква и координира получаването на експертни становища от отговорните служители и звена на компанията, с цел изготвяне на отговор по поставените от клиента въпроси;
- Изготвя качествени и изчерпателни писмени отговори/писма на база на анализи на данни от клиентската информационна система, извършени проверки и получени становища от други отговорни звена;
- При необходимост осъществява контакт с клиента, предоставяйки качествени услуги и професионално обслужване.
Изисквания:
- Завършено висше образование, степен „Бакалавър“;
- Минимум 3 години опит в изготвянето на писмени отговори по възражения/ жалби и друга писмена комуникация с клиенти;
- Технически познания в областта на електроснабдяването и правилата на пазара да търговия с електроенергия ще се считат за предимство;
- Много добра компютърна грамотност – работа с Microsoft Word и Excel;
- Владеенето на английски език на работно ниво, ще се счита за предимство;
- Отлични комуникативни умения и умения за работа в стресови ситуации;