17 Февруари 2025
Административни и офис дейности
Експерт клиентска удовлетвореност и кореспонденция за гр. Плевен
Плевен
Постоянна работа
Референтен номер: EHBEKUK/Pl-058
Основни задължения:
- Своевременно регистрира, обработва и архивира получени писмени възражения, рекламации и сигнали;
- Изисква и координира получаването на експертни становища от отговорните служители и звена на компанията;
- Изготвя писмени отговори/писма и извършва проверки на получени становища;
- При необходимост осъществява контакт с клиенти.
Изисквания:
- Имате висше образование;
- Притежавате опит на подобна позиция - ще се счита за предимство;
- Технически познания в областта на електроснабдяването и правилата на пазара за търговия с електроенергия - ще се считат за предимство;
- Имате добра компютърна грамотност – MS Оffice и високо ниво на познания по съвременен български език;
- Владеене на английски език - ще се счита за предимство;
- Отличавате се с добри комуникативни и организационни умения;
- Притежавате умения за работа под напрежение и за работа в екип.
Място на работа:
- гр. Плевен